Dare to Win szabadulószoba

A játék során 19. századi fiatal kutatók bőrébe bújhattok, akik egy rejtélyes meghívást kaptak egy titokzatos, levelében csak Robert-ként bemutatkozó tudóstól. Robert azt állítja, hogy megfejtette „az élet legnagyobb rejtélyét”, ésamennyiben sikerül megoldanotok a felfedezéshez vezető rejtvényeket, amelyek Robert dolgozószobájában várnak rátok, együtt tárhatjátok eredményeiteket a világ elé.

Mi sem lehetne csábítóbb egy fiatal kutató számára!

Csakhogy az élet legnagyobb titkát, a felismerést és a kijutást a dolgozószoba valódi állat- és növénypreparátumai, geológiai kincsei és ősmaradványai őrzik…

A játék kezdetén egy 19. századi természettudós, Robert dolgozószobájába csöppennek a látogatók. Korabeli bútorok, kutatási eszközök, állat- és növénypreparátumok, ősmaradványok, ásványok veszik körül, egyedi atmoszférát teremtve. A vezérfonal, hogy ez a tudós megfejtette az élet legnagyobb rejtélyét, és ennek nyomai e szobában találhatók.

Robert tehát arra kéri fiatal kutatókat, hogy az utazásai alatt gyűjtött bizonyítékokat vizsgálják meg, az eredményeket gondolják végig. Arra kíváncsi, hogy ugyanarra a következtetésre jutnak-e más kutatók is, mint ő. Ha igen, csak akkor fog a világ legrangosabb tudományos társasága, a Royal Society elé járulni elméletével, és a fiatal kutatókat társfelfedezőnek tekinti majd. Rendkívül csábító ajánlat ez a nevük megismertetésére vágyó fiatal kutatónak.

A kutatóknak mindössze egy órájuk van. Amennyiben ugyanazon következtetésekre jutnak 60 perc alatt, mint Robert, az élet legnagyobb rejtélyének felfedezőivé lesznek. Fény derül Robert személyére, és az élet legnagyobb rejtélyének társfelfedezőiként együtt léphetnek fel vele a világ legrangosabb tudományos társasága, a Királyi Tudományos Társaság színe előtt. 

Amennyiben viszont egy óra alatt nem sikerül eredményeit megerősíteniük, e világot átformálni hivatott felismerés elbukik, hiszen a Társaság előtt is csak egyetlen órája lenne az életmű bemutatására.

Időpontfoglalásért kattints a gombra!